Elállási jog, garanciális feltételek

Elállás joga:

A vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga a személyesen történő átvétel esetén is gyakorolható. A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát az Impresszumban feltüntetett elérhetőségek valamelyikén, írásban, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 nap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni

Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli..

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

  • lezárt csomagolású termékek felbontása (különösen érvényes ez a vitaminokra, és más étrend kiegészítőkre),  amely akadályozza a termék újra értékesítését
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
  • élőlények (pl. növények, eleségállatok, stb.)

 

 Garanciális feltételek:

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék Önnek történő átadásának a napja. Webáruházunk a gyártó által önként vállalt jótállási időt biztosítja vásárlói részére, mely jótállási időt minden esetben a termékhez mellékelt jótállási jegy tartalmaz.

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

–    A termék minden gyári kiegészítővel
–    A  nyugta,  számla vagy jótállási- vagy garancia jegy

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 3 munkanapon belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 3 munkanapon belüli meghibásodás cseréjét.

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.